piątek, 16 sierpnia 2013

FAMA coraz bliżej!

Festiwal FAMA w Świnoujściu coraz bliżej – już od jutra zaczyna się powoli, by w poniedziałek ruszyć pełną parą. W tym roku postanowiłam się sprawdzić i w tym przedsięwzięciu, wysyłając pod koniec maja zgłoszenie do sekcji producenckiej, które zostało pozytywnie rozpatrzone i znalazłam się w gronie 6 osób, które będą odpowiadały za… właśnie, za co właściwie?


Tego jeszcze dokładnie nie wiem, gdyż omówienie mojej pracy wraz z odebraniem identyfikatora odbędzie się w poniedziałek w biurze festiwalowym, jednak oczekiwania mam spore. Zależy mi na zobaczeniu tego Festiwalu, któremu przyglądam się od małego podczas wakacyjnych pobytów w Świnoujściu (to już 14 rok!), od kuchni – organizacja popołudniowych i wieczornych koncertów, wernisaże, wystawy fotograficzne – każdy człon tego Festiwalu ma swoją historię, w końcu to 43. edycja FAMY, a  to do czegoś zobowiązuje.
Postaram się starannie i często tutaj opisywać, bo takie wydarzenie organizacyjne z pewnością będzie świetną lekcją dla mnie na przyszłość – chcę wynieść jak najwięcej wspomnień i doświadczeń z tych dwóch tygodni nieustannej pracy, której chcę się podjąć w następnych latach!
Odwiedźcie stronę Festiwalu: www.fama.org.pl || PROGRAM || FACEBOOK
Poszerzamy horyzonty! FAMA: 17-31 sierpnia, Świnoujście!

P.S. Tak, wiem, zawaliłam po całej linii – nic się tu nie pojawiało, blog wyglądał na opuszczony. Nie będę mówić, że to nie moja wina, bo to nieprawda – moje lenistwo troszkę mnie przerosło i zbyt wiele rzeczy spadło na mnie na raz, dlatego gdzieś tam w środku odepchnęłam Prosty Dźwięk na dalszy plan. Ale wracam! Z nowym zapasem sił, nowym doświadczeniem, nowym spojrzeniem, nowymi inspiracjami. Postaram się być na bieżąco z moimi wyjazdami, troszkę recenzji. A teraz głównie będzie o FAMIE, zespołach, które będą na Festiwalu występować. Szykują się dwa tygodnie pełne niezapomnianych wrażeń! Do napisania!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz